La primera fotografia publicada a Internet

He buscat quina fou la primera foto que es va publicar a Internet i he trobat el següent:

Correspon a una foto realitzada per Silvano de Genaro, analista al Departament de Computer Science del CERN i un dels fundadors de la banda “Les Horribles Cernettes“. Segons aquest, la cosa va anar així:.

“Pel 1992, després de la seva participació al CERN hardronic Festival, el meu col·lega Tim Berners-Lee hem demanà algunes fotos escanejades de les Noies CERN per publicar-les a un nou sistema de classificació de informació que acabava de inventar, i que s’anomenava World Wide Web. Jo sols tenia una lleugera idea de que era allò, però vaig escanejar algunes fotos amb el meu Mac i les hi vaig enviar per FTP a la ara famosa info.cern.ch de Tim

Be, no tinc comentaris, jo imaginava un altre tipus de foto, com si per ser la primera haguera tingut que ser una foto especial, però ja veieu, es la foto d’un grup de música de rock humorístic, que a més té l’honor de ser el primer grup de música amb una pagina web a Internet.

Anuncis

Deixa un comentari

